Sekeping Roti

+ Hati ibarat sekeping roti..Jika dibakar menjadi keras tapi lembut disiram air.. +

+ card reader dah jahanam..!! +

adhuiyai..

Susah betul la takder card reader nih..nak transfer gambir kat hp pun tak bleh dah..
yang ado cume untuk CF aku jek nih..gmbar raya banyak lah..

hmmm...
takkan nak kene beli baru lagik...tensi nye..

oh lupe plak..tadi aku pegi Sen-q kat Seremban Parade..kabarnye cawangan situ akan ditutup, then pindah ke satu kawasan dinamakan jasko seremban2..hihih then tadi mereka ada buat sale untuk clear kan display item..kabar angin kata sale gilo2...tapi takdo la gilo sgt..or maybe aku datang lewat kot..10:15am.. kedai tu bukak 10:00am..

dammn..!!

aku tengok dah ramai orang..plak tuh yang bukit2 nih sume tak reti adab, bleh plak dorang cabut price card kat situ..camne aku nak refer harge..plak tuh yang menambah angin didada, ado pulak sorang mamat promoter nih aku tanye bleh wat nak tak nak jek layan..5 kali aku kejar die and tanye, tapi hampeh..macam bagus pun ade aku tengok..takpe takpe..tunggu la ko kat sinih nnti..aku ingat muke jerawat ko tuh brader..!!

smack that..!!

0 comments:

Post a Comment

"anda tidak bersendirian.."