Sekeping Roti

+ Hati ibarat sekeping roti..Jika dibakar menjadi keras tapi lembut disiram air.. +

+ fateen & hairul weds..!!+


09 Oktober 2009 @ 09-10-09..
Cantik kan tarikh nih..pandai dorang nih pilih tarikh kawin..TAHNIAH aku ucap kan kepada fateen dan pasangannya khairil..smoga jodoh kalian berpanjangan hingga akhir hayat..smoga dikurnia zuriat soleh dan solehah..

Sebenarnya...

Aku tak planning untuk shoot for this weds..memandangkan aku kerja pagi smalam, aku plan untuk makan saje..sbb aku diberitau yang family fateen nih buat cartering..musti sedap nehh...hihihih so aku bertolak la lepas maghrib..budget2 sampai musti org dah mula berinai dan sebagai nye, dan aku pun boleh makan..tapi aku sampai2 jek rupenye pengantin lelaki pun baru smpai..ape lagik..macam rombongan kuarge lelaki la aku nih..sob baik aku reti cakap ganu sokmo2..

kah kah kah...

berikut adalah hasil yang aku perolehi..memandangkan aku dah lame tak shoot weds, jadik aku pun mengambil peluang nih untuk practice skill2 yang dah lame tinggal..aku ade job minggu depan nih...argghh..ihih


Aku puas dapat shoot fateen nih..pasal die pun lawa..otomatik gambar2 yang aku amek nih rase cam lawa plak..hahaha

Oppss...

Lupa plak nak state, aku bukan OP on this wedds yek..tak sengaje datang bawak kamera..ihihih

0 comments:

Post a Comment

"anda tidak bersendirian.."